Sabtu, 9 Jun 2012

Euro 2012



Pagi ini Euro 2012 bermula. Perlawanan pembukaan antara Poland dan Greece dalam kumpulan A seawal pukul 12.00 pagi waktu Malaysia. Adakah anda teruja dengan perlawanan pembukaan ini?

Bersedialah di depan televisyen untuk menyaksikannya, walaupun malam ini belum lagi hari perlawanan yang melibatkan Sepanyol dan Fernando Torres. Sebelum perlawanannya bermula, akan ada acara pembukaan untuk peminat-peminat Euro 2012 ini. Menurut catatan dari laman sesawang rasmi Euro 2012, acara pembukaan akan mempersembahkan 1000 artis, dan 1,2000 kostum. Bunyinya sangat hebat.

Jom bersedia di depan televisyen high definition anda untuk pengalaman 4 tahun sekali ini (hendak terbang ke, dan berada di sana tidak mampu, menonton televisyen sahajalah). Selepas perlawan Poland dan Greece, lihatlah pula perlawanan Russia lawan Republic Czech pada jam 2:45 pagi.

Dan bagi yang ingin mendapatkan kemaskini setiap perlawanan bagi setiap kumpulan berserta trivia bagi setiap pasukan, bolehlah ke laman sesawang rasminya di sini www.uefa.com untuk kemaskini setiap perlawanan.

Kemaskini perlawanan kumpulan A: Poland 1 -Greece 1, Rusia 4 - Czech 1

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...